Kindwijs geeft vanuit protestant-christelijke visie goed onderwijs en laat kinderen in alle opzichten wijsheid en kennis opdoen.

Verrijkend voor het onderwijs is een aanbod aan kinderen na schooltijd. Een aanbod wat kinderen bagage meegeeft op creatief, technisch, sportief, cognitief en sociaal-emotioneel gebied. Een aanbod wat kinderen boeit, uitdaagt en helpt groeien. Een aanbod vol ontspanning en PLEZIER.

Kindwijs na schooltijd is een naschools aanbod dat past bij de identiteit en de kwaliteit waar Kindwijs voor staat. Samen met partners helpt Kindwijs de talenten van kinderen te ontplooien, en vaardigheden die kinderen nodig hebben op hun pad, te verstevigen. Door samen te werken met de omgeving wordt de school een plek die verbindt. Door initiatieven van dichtbij en aanbod van verder weg te combineren, wordt een veelzijdig aanbod gerealiseerd. Kindwijs biedt ruimte binnen kaders, en zorgt voor uitdaging en ondersteuning. De scholen van Kindwijs vormen vanuit een breed aanbod, ieder het programma wat past bij kinderen en de ouders op hun school. Het aanbod geeft ook ruimte om Kindwijsbreed deel te nemen. Ouders hebben vertrouwen in het aanbod. Het plezier) wat het kind aan deze rijke omgeving beleeft, is het centrale uitgangspunt voor iedereen.