Verkeersexamen groepen 7

Door Annemieke Hoogvliet
Woensdag 31 mei was een spannende dag voor de leerlingen van de beide groepen 7: ze namen deel aan het praktisch verkeersexamen van VVN.
Ze mochten tijdens het fietsen van een route door Middelharnis / Sommelsdijk laten zien dat ze verantwoord en zelfstandig kunnen fietsen.
Er werd gelet op: richting aangeven, goed kijken, voorrang verlenen, plaats op de weg (rechtshouden) en gedrag (veilig fietsen, 2 handen aan het stuur).
Alle kinderen zijn geslaagd, een heleboel leerlingen zelfs met 0 fout in het fietsexamen!
Eerder dit jaar waren alle leerlingen van de groepen 7 reeds geslaagd voor het theoretisch VVN verkeersexamen, dus ze zullen zeer binnenkort het officiële verkeersdiploma uitgereikt krijgen. We zijn ontzettend trots op de leerlingen van groep 7 en we vertrouwen erop dat ze de geleerde vaardigheden ook na het examen in de praktijk zullen brengen.  Alle hulpouders op de posten enorm bedankt voor jullie medewerking aan het verkeersexamen!